تهران- ایرنا- جبهه پایداری انقلاب اسلامی با دعوت از همه عدالت‌خواهان جهان و مسلمانان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار امیدوری کرد که فردا بزرگ‌ترین راهپیمایی‌های تاریخ در حمایت از آزادی قدس و حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اشغالی در سراسر دنیا برپا شود.


به گزارش حوزه احزاب ایرنا، جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در بیانیه خود به مناسبت روز قدس نوشت: با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونا و نیاز مردم فلسطین به حمایت بیش‌تر در مبارزه با رژیم آپارتاید صهیونیستی، جبهه پایداری امیدوار است بزرگ‌ترین راهپیمایی‌های تاریخ در حمایت از آزادی قدس و حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اشغالی در سراسر دنیا بر پا شود.


 در این بیانه نوشته شده است:  امت بزرگ اسلام و ملت شریف ایران به خوبی از جنایات هولناک اخیر در قدس شریف و خباثت‌ها و خونریزی‌های رژیم سفاک صهیونیستی در مسجدالاقصی آگاه هستند و جوانان فلسطینی هم با ایثار و از جان گذشتگی خود، منجر به بیداری بیش از پیش مردم جهان و اتحاد علیه رژیم منحوس صهیونیستی شدند. سال‌های سال است که مردم مظلوم فلسطین زیر یوغ استبداد و تبعیض نژادی خبیث‌ترین موجودات قرار دارند و نسل به نسل روح مقاومت و آزادی‌خواهی در این مردم تقویت شده است. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت‌های سربازان اسلام نه تنها روند رشد رژیم تروریستی صهیونیستی متوقف شده، بلکه مردم فلسطین گام به گام پیش رفته‌اند و در حال پس گرفتن حقوق تضییع شده خود هستند.


در بخش دیگری از این بیاینه آمده است: رژیم صهیونیستی با دیدن این پیشرفت روزافزون، ترسان و لرزان نه تنها دیگر سخن از رؤیای «نیل تا فرات» نمی‌زند، بلکه برای کند کردن روند فروپاشی و بی‌آبرویی خود در سطح بین المللی، دست به سازش با برخی حکام بزدل دولت‌های کوچک عربی زده است که البته هرگز نفعی از این راهبرد از پیش شکست خورده نخواهد برد. ملت‌های مسلمان در روز قدس به این حکام خائن به آرمان فلسطین نشان خواهند داد که سازش با رژیم صهیونیستی جز بی‌آبرویی و خفیف شدن، برای آن‌ها هم منفعتی نخواهد داشت.


جبهه پایداری در پایان بیانیه خود نوشت: پایداری امت اسلامی و همه آزادگان جهان روز به روز افزایش یافته و مناسبات به نحوی پیش می‌رود که ان‌شاءالله به زودی نام این رژیم فاسد از نقشه جهان پاک خواهد شد و مردم فلسطین آزادی قدس را جشن خواهند گرفت.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *