تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی تیم شکست می‌خورد، مسوولیت باخت با سرمربی است و من شکست مقابل استقلال را به گردن می‌گیرم.


به گزارش ایرنا، «مهدی تارتار» امشب (یکشنبه) در نشست خبری پس از پایان دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان که با شکست یک بر صفر ذوبی‌ها به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نمایشی که ذوب‌آهن مقابل استقلال به نمایش گذاشت، به آینده تیم امیدوار شدم و به طور حتم در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.


سرمربی ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: برخی از بازیکنان در نیم فصل از ذوب‌آهن جدا شدند و ما نمی‌توانستیم مقابل بازیکنی که پیشنهاد بهتری دارد، مقاومت کنیم.


تارتار افزود: بازیکنان جوان و شایسته‌ای در اختیار داریم که من قول می‌دهم با همین تیم در آینده به بهترین روزها برسیم. این بازی و باخت برای ما به پایان رسید و باید از حالا به فکر مسابقات سخت دیگری که در پیش است، باشیم. هفته‌های زیادی به پایان لیگ باقی مانده است و باید بدانیم هر بازی برایمان حکم فینال دارد.


سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: امروز تیم من در هر دو نیمه خوب بازی کرد. استقلال در ابتدای بازی یک فرصت خوب داشت و در ادامه، بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم یک لحظه غافلگیر شدیم و پس از آن بازهم بازی در اختیار ما بود.


تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست و به صدرنشینی خود ادامه دهد.


تهران- ایرنا- ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر اعلام شد.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *