تهران- ایرنا- روزنامه فرهیختگان در گزارشی نوشت: موج ششم بیشتر از تمام امواج قبلی مبتلا روی دست سیستم بهداشت و درمان کشور گذاشته و اگر نبود واکسن کرونا و دزهای دوم و سوم، احتمالا (ان‌شاء‌الله که هیچ‌وقت به آن روز نرسیم) قبرستان‌ها شلوغ‌ترین نقاط روی کره زمین بودند.


در ادامه گزارش روزنامه فرهیختگان در ۲۳ بهمن می‌خوانیم: این روزها تقریبا همه سرفه می‌کنند، همه بدن‌درد دارند، همه ته گلویشان می‌سوزد و همه کمی هم تب دارند و … این روزها به گفته متخصصان و مسئولان ستاد کرونای کشور، خیلی‌ها کرونا دارند، خیلی بیشتر از قبل‌ترها. موج ششم بیشتر از تمام امواج قبلی مبتلا روی دست سیستم بهداشت و درمان کشور گذاشته و اگر نبود واکسن کرونا و دزهای دوم و سوم، احتمالا (ان‌شاء‌الله که هیچ‌وقت به آن روز نرسیم) قبرستان‌ها شلوغ‌ترین نقاط روی کره زمین بودند. با همه این تفاسیر اما هنوز درگیری بالاست، ما که ۵ موج کرونا را از سر گذرانده‌ایم، حالا چشم و دل نگران، در انتظار پایان موج ششمی نشسته‌ایم که هنوز به قله‌اش هم نرسیده‌ایم و فقط همان همیشگی‌ها یعنی رعایت پروتکل‌ها، یعنی ماسک زدن‌ها و یعنی واکسن زدن را تجویز می‌کنیم تا شاید این آخرین موج از امواج کرونا باشد و این امیکرون، با تمام قدرت سرایتی که دارد، ما را به دنیای بعد از کرونا نزدیک کند.


به منظور تحلیل بهتر وضعیت موجود، ناظر به آمارها و اعداد و نمودارهای مربوط به امواج مختلف کرونا در کشور، سعی کردیم  چند مولفه و موضوع را با هم در شکل و شمایل بهتری مرور کنیم تا هم نتیجه واکسن زدن را ببینیم و واکسن‌نزن‌ها را سرزنش کنیم و هم بفهمیم کجای کار مقابله و مبارزه با کرونا در ایران ایستاده‌ایم و در آینده احتمالا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.



You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *