تهران – ایرنا – معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای تامین تجهیزات محتاج دیگران نیستیم، گفت: امام راحل همواره تاکید خاص بر خودکفایی و ساخت تجهیزات بومی داشتند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان‌ های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل،   ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه برای تامین تجهیزات محتاج دیگران نیستیم، گفت: امام راحل همواره تاکید خاص بر خودکفایی و ساخت تجهیزات بومی داشتند.


امیر سیاری افزود: روزی که مسئولان گفته بودند در بحث خرید تجهیزات نظامی دیگر کسی به ما چیزی نمی‌فروشد؛ امام (ره) فرمودند که نه تنها الان، بلکه تا زمانی که شما پای انقلاب هستید به شما تجهیزات نمی‌فروشند.


وی افزود: امام (ره) فرمودند روی پای خودتان بایستید و تجهیزات مورد نیاز را خودتان تامین کنید و حتی در پاسخ برخی اظهارنظرها که ما بلد نیستیم، می فرمودند آن‌ها نیز از اول صنعتگر نبودند و شما هم بروید کار کنید و بسازید و بهترین‌ها را تولید خواهید کرد.


امیر سیاری با تاکید بر اینکه سفارش امام (ره) بعد از ۴۳ سال عمر پر برکت انقلاب به نتیجه رسیده است، گفت: امروز خدمت حضرت امام (ره) عرض می‌کنیم آن چه شما فرمودید، امروز عملی شده است و در تجهیزات هوایی، زمینی، دریایی و موشکی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستیم.



You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *