قم-ایرنا- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جراحی اقتصادی بزرگی را آغاز کرده و مجلس وظیفه خود می‌داند که از اقدامات دولت حمایت کند؛ با اقدامات دولت درزمینهٔ ارز طی چند ماه آینده شاهد ثبات اقتصادی و بهبود شرایط خواهیم بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری افزود: هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی، دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک مجموعه انقلابی و جهادی مشغول فعالیت هستند که این مساله سبب شده تا مردم انتظارات بیشتری از مسئولان داشته باشند.


وی بابیان اینکه دولت قبل با چاپ اسکناس دلار ۲۴ هزارتومانی را ۴۲۰۰ تومان در اختیار واردکنندگان قرار می‌داد، اظهار داشت: دولت آیت الله رئیسی ماهانه بین ۱۵ تا ۱۷ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت سابق را پرداخت می‌نماید.


وی با تاکید بر اینکه بخشی از درآمد فروش نفت ایران در حال حاضر صرف تسویه بدهی‌های دولت قبل می‌شود، افزود: حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت دوازدهم در حال تسویه است و در کنار آن دولت کنونی هرگونه استقراض از بانک مرکزی را کنار گذاشته است.


امیرآبادی ادامه داد: زمانی کالا در بازار ارزان به دست مردم می‌رسد که دولت از خلق پول و استقراض از بانک مرکزی دست بردارد و از همین‌جا اقدامات بزرگ دولت سیزدهم جای تقدیر دارد؛ استقراض از بانک مرکزی با کاهش ملموس ارزش پول ملی همراه است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: باروی کار آمدن مدیران جوان و انقلابی در بدنه مدیریت استان قم شاهد تحول ملموسی در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما